- Mağaza
- Mitr
Mitr
9.2Bu satıcının ürünleri ile ilgili henüz değerlendirme yapılmamış.
Ayhan Derendeli | 10 Şubat 2024 | SAMSUN
Mağaza Hakkında
Firma Resmi Adı: İhsan tekecan
Teslimat süresi nedir?
- Kargoya teslim edilen siparişlerinizin tarafınıza ulaştırılma süreleri bulunduğunuz il / ilçelere göre ve kargo firmalarının dağıtım sürelerine göre değişiklik gösterebilmektedir.
- “Kargom nerede” butonuna tıklayarak “Olası Teslim Tarihi” bilgisine ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgiyi kargo firmasının Çağrı Merkezini arayarak öğrenebilirsiniz.
-
- MNG Kargo: 444 06 06
- Yurtiçi Kargo: 444 99 99
- Horoz Lojistik: 0850 202 33 50
- Ceva Lojistik: 0216 999 24 40
- Sendeo: 444 75 48
- Borusan Lojistik: 0212 473 1515
- Koçtaş Kapımda: 0850 209 50 5
İade İşlemleri
Satın aldığınız ürünlere ilişkin;
- Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilir veya,
- Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 6 ay içerisinde ayıplı mallarda iade ya da onarım taleplerinizi bize iletebilirsiniz.
Adım Adım Kolay İade Süreci
1) İade sürecinin başlayabilmesi için, koctas.com.tr web sitesindeki siparişlerim bölümünden iade bildirimi açmanız ve müşteri hizmetleri tarafından talebinize cevap verilmesini beklemeniz gerekmektedir.
2) Paketinizin Kargoya Teslimatını Sağlayın
- Siparişiniz MNG kargo veya Yurtiçi kargo ile teslim edildiyse paketinizi en yakın şubeye götürerek iade ediniz.
- Büyük hacimli ürünlerinizin iadesinin kapınızdan alınması için teslimatınızı yapan Horoz Lojistik, Aykargo veya Borusan Lojistik firmasının çağrı merkezini arayarak randevu oluşturunuz. Kargo firmalarındaki yoğunluğa bağlı olarak paketinizin teslim alma süresinin 14 gün sürebileceğini hatırlatmak isteriz
Aykargo İletişim: 444 75 48
Borusan Lojistik İletişim: 0212 473 1515
3) Faturanızın ASIL nüshasının ön yüzünde, en sol taraftaki İADE kolonu altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini yazmanız gerekmektedir. ASIL nüshanın ön yüzünde, sol alt taraftaki iade eden kişi olarak adınızı soyadınızı, irtibat telefonunuzu, adresinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak, faturanın 1.NÜSHA'sının arkasındaki kutu içerisine neden iade istediğinizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.
4) Bize ulaştırılan ürünler iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve bu işlemin sonucunda e-posta aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.
5) Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan fatura işlemlerinden doğan iade taleplerinde; ilgili firmanın iade yapılacak ürünler için Koçtaş adına iade faturası düzenlemesi ile işlem tamamlanabilmektedir. Tüzel kişilik e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Koçtaş’ a ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. İade faturası düzenlenmesi kanuni bir yükümlülüktür.
İade Bildirimi
İnternet mağazamızdan veya telefonla sipariş üzerinden satın aldığınız ürünlerle ilgili iade bildiriminizi aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz:
- Hesabım menüsünün altında Siparişlerim menüsüne girin.
- İlgili sipariş numaranızın üzerine tıklayarak, siparişinizin detayını açın.
- Siparişinizdeki ürünlerden iade etmek istediğiniz ürünün yanındaki İade Talebi bağlantısına tıklayın. Açılan pencerede iade nedeninizi belirterek açıklama kısmını doldurun ve Talep Gönder butonuna tıklayın.
İnternet sitemizden 'Mağazadan Teslim Al' seçeneği ile aldığınız ürünlerin iadesini en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz.
İnternet sitemizden veya Koçtaş mobil uygulamamızdan «Mağazadan Teslim Al» seçeneği ile aldığınız ürünlerin iadesini, sadece size en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz. Bu şekilde yapılan işlemlerde ücret iadeniz kargo süreçlerine dâhil olmayacağı için ücret iadeniz çok daha kısa sürede gerçekleşecektir.
İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler
- Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Koçtaş cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
- Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı, tariflenen kurulum kılavuzuna uygun olarak yapılmamış ya da eksik yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur.
- İade etmek istediğiniz ürünü orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak,faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderiniz.
- Faturanızda yer alan ürüne ait renk, model değişikliği talebiniz için iade işlemleri başlatılacaktır.
- İade etmek istediğiniz ürünü kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekilde getirerek, faturasıyla birlikte orijinal kutusunu ve ambalajını da bir arada gönderiniz.
- Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin ve canlı çiçeklerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.
Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.