SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Ürün, kullanıcılar tarafından genel olarak olumsuz bir deneyim ile karşı karşıya kaldığı izlenimini veriyor. Ürünle ilgili en sık rastlanan sorunlar arasında eksik parçaların teslim edilmesi, yanlış montaj elemanlarının gelmesi ve müşteri hizmetlerinin yetersizliği gibi problemler öne çıkıyor. Özellikle bir kullanıcı, 1 ay boyunca eksik parçalar nedeniyle montajın tamamlanmadığını belirtirken, başka bir kullanıcı, alınan dolabın kapaklarının yanlış geldiğinden ve sorunların hala çözülmediğinden şikayetçi. Ancak bazı kullanıcılar, ürünün kalite ve şıklığı konusunda olumlu yorum yaparken, montajda yaşanan sıkıntılara rağmen memnun kaldıklarını belirtiyorlar. Görsel açıdan ürünün güzel olduğunu düşünenler olsa da, kalitesiz malzeme kullanılması ve montaj sorunları kullanıcıları hayal kırıklığına uğratıyor. Dolayısıyla, genel olarak ürün, beklentilerin altında kalması ve müşteri hizmetleriyle olan olumsuz deneyimler doğrultusunda olumsuz bir izlenim yaratıyor. Bu nedenle, potansiyel alıcıların dikkatli olmaları ve ürünü almadan önce mevcut müşteri deneyimlerini dikkate almaları önerilmektedir.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.