Peşin Fiyatına 7 Taksit

Kurumsal - Yönetim | Koçtaş

BASINDA ÇIKAN HABERLER

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş’ta Genel Müdürlük görevine Oğuzkan Şatıroğlu atandı. Şatıroğlu, 1 Ekim 2023 tarihi itibarıyla yeni görevine başladı.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş, üst yönetimde önemli bir atama gerçekleştirdi. Koçtaş Genel Müdürlüğüne 1 Ekim 2023 tarihi itibarıyla Koç Topluluğu şirketlerinden Düzey Pazarlama A.Ş.’de Genel Müdür olarak görev yapan Oğuzkan Şatıroğlu getirildi.

Oğuzkan Şatıroğlu, 1994 yılında İstanbul Üniversitesi’nde İngilizce İşletme Bölümü’nü bitirdikten sonra Gazi Üniversitesi’nde Üretim Yönetimi ve Pazarlama alanında yüksek lisansını ve İstanbul Ticaret Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü’nde ise doktorasını tamamladı.

Kariyerine 1996 yılında Beko Ticaret A.Ş.’de Satış Temsilcisi olarak başlayan Şatıroğlu, daha sonra Arçelik A.Ş.’de Pazarlama Bölümünde görev aldı. 2002-2008 ve 2008-2012 yıllarında sırasıyla Arçelik’in Çin Halk Cumhuriyeti’ndeki ve Rusya’daki iştiraklerinin Genel Müdürlüğünü yaptı. 2012-2015 yılları arasında ise Avrupa’ya İhracattan Sorumlu Direktör olarak atandı. 2015-2018 yıllarında Beko Türkiye’nin ve 2018-2021 yıllarında ise Arçelik Türkiye’nin Satış Direktörlüğünü yaptı. 2021 yılında Düzey Pazarlama A.Ş.’de Genel Müdür olarak görev alan Şatıroğlu, 1 Ekim 2023 tarihi itibariyle Koçtaş’ın Genel Müdürü oldu.

Ev geliştirme sektöründe Türkiye’nin ilk ve tek pazaryeri olan koctas.com.tr, bu yıl Türkiye’de 4.’sü düzenlenen IDC Future Enterprise Awards ödülleri’nde “Future Enterprise of the Year” kategorisinde ‘’Ev Geliştirme Dikeyinde Omnichannel Pazaryeri Dönüşümü Projesi’’ ile ikincilik ödülünün sahibi oldu.

Yaşam alanlarıyla ilgili tüm ürünleri ve çözüm önerilerini bir arada sunan Koçtaş’ın dijital mağazası koctas.com.tr, 4. IDC Türkiye DX Summit kapsamında düzenlenen IDC Future Enterprise Awards ödüllerinde Future Enterprise of the Year kategorisinde ikincilik ödülüne layık görüldü.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Koçtaş Bilgi Teknolojileri ve Ar-Ge Genel Müdür Yardımcısı Uğur Serkan Taşkın, “Koçtaş olarak rotamızı uzun zamandır dijital dönüşüm ve çoklu kanal deneyimine çevirmiştik. Bu doğrultuda baktığımızda ise artık pazaryerleri de hızla çoğalıyor ve büyüyor. Pazaryerlerinin en büyük odaklarından biri ise ev geliştirme kategorisi. Koçtaş olarak bu alanda yıllardır uzmanlığımız ile ön plana çıkıyoruz. Diğer pazaryerlerinden farklı olarak fiziksel mağaza gücümüz de bulunuyor. Bu çok büyük bir avantaj. Pazaryeri projemizin Future Enterprise of the Year kategorisinde ödüllendirilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.

Ödül kapsamında aday projeler, uzmanlardan oluşan bir jüri tarafından incelendi ve verileri, iç görüleri nasıl sentezledikleri, kurum içerisinde bu verileri nasıl değerlendirip geliştirdikleri gibi kriterler ile değerlendirildi.

Ev geliştirme sektöründe Türkiye’nin ilk ve tek pazaryeri olan koctas.com.tr, Pazarlama Türkiye tarafından düzenlenen E-Ticaret ödüllerinde “Yılın Yapı Market & Ev Dekorasyon Sitesi” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Yaşam alanlarıyla ilgili tüm ürünleri ve çözüm önerilerini bir arada sunan Koçtaş’ın dijital mağazası koctas.com.tr’ye bir ödül de Pazarlama Türkiye’den geldi. koctas.com.tr, E-Ticaret ödüllerinde “Yılın Yapı Market & Ev Dekorasyon Sitesi” seçildi.

Ödül kapsamında kazanan markalar, Pazarlama Türkiye tarafından 1 Ekim – 31 Ekim tarihleri arasında 400 bini aşkın kişinin katıldığı halk oylaması ile belirlendi. koctas.com.tr, E-Ticaret Ödülleri’nde en iyiler arasına adını yazdırdı. 28 Kasım tarihinde Çırağan Sarayında düzenlenen E-Ticaret Zirvesi’nde ödülü Koçtaş Kıdemli Dijital Kanallar Müdürü Yasemin Gülle teslim aldı.

Ev geliştirme sektörünün lideri Koçtaş, SAP Executive Summit kapsamında düzenlenen “Yılın SAP Dönüşüm Ödülleri’nde, Pazaryeri Dönüşümü Projesi başta olmak üzere hayata geçirdiği inovatif projelerle ‘Perakende Sektöründe Yılın SAP Dijital Dönüşüm Ödülü’ne layık görüldü.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri olan ve Ar-Ge merkezinde geliştirdiği teknolojilerle son dönemde önemli atılımlar yapan Koçtaş, başta Pazaryeri Dönüşümü Projesi olmak üzere tasarladığı yenilikçi proje ve uygulamalarla teknoloji alanında kazandığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Ev geliştirme sektöründe dijital mağazası koctas.com.tr ile Türkiye’nin ilk ve tek pazaryeri olan Koçtaş, SAP Türkiye tarafından verilen yılın SAP Dönüşüm Ödülleri’nde, ‘Perakende Sektöründe Yılın SAP Dijital Dönüşüm Ödülü’nün sahibi oldu. Yaşam alanlarıyla ilgili tüm ürünleri ve çözüm önerilerini bir arada sunan koctas.com.tr, geniş tedarikçi ağıyla yüz binlerce ürün seçeneğini Koçtaş garantili satış sonrası hizmet avantajıyla müşterileriyle buluşturuyor.

Dünya standartlarında ev geliştirme perakendeciği yapan Koçtaş, öngörülü yaklaşımla aldığı önlemler, teknoloji yatırımları ve gelecek hedefleri doğrultusunda attığı adımlarla sektöründeki lider konumunu pekiştirerek sürdürüyor.

“Sürdürülebilirlik konularımızı yönetirken çözüm alanlarının başında gelen dijitalleşmeye odaklanıyoruz”

Koçtaş’ın 2022 Sürdürülebilirlik Raporu hakkında değerlendirmede bulunan Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu sürdürülebilirliği Çalışanlar, Müşteriler, Çevre ve Toplum olmak üzere üç ana başlık altında ele aldıklarını belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Bu konulardaki tüm hedeflerimize ulaşmamızda dijitalleşmenin öneminin ve gücünün farkında olarak hareket ediyoruz. Bu nedenle öncelikli sürdürülebilirlik konularımızı yönetirken çözüm alanlarının başında gelen dijitalleşmeye odaklanıyoruz. Rekabetin zaten yoğun olduğu bir sektör olan perakendede pandeminin getirdiği değişikliklerle beraber tüketicilerin seçeneklerinin arttığını; bunun neticesinde sektörde faaliyet gösteren işletmelerin en kaliteli ürünü en kısa sürede ve en uygun fiyattan sunmak için büyük bir yarış içinde olduklarını gözlemliyoruz. Bu rekabeti tetikleyen konuları ise hijyen, güvenlik, çoklu kanal, e-ticaret, pazaryerleri ve hızlı teslimat çözümleri şeklinde sıralayabiliriz. Tüketiciler fiziksel ortamda deneyimledikleri ürünü dijitalden fiyat kıyaslamaları yaparak, araştırarak satın alma eğiliminde. Kıyas yapabilmenin kolaylığı ile fiyat, hızlı teslimat ve alınan hizmet en önemli konular haline geldi. Çoklu kanal olan markaların tüm kanallarda aynı pürüzsüz deneyimi sağlayabilmesi ise bu noktada en önemli unsurlardan biri olarak karşımıza çıkıyor.”

2022 yılında dört bine yakın Koçtaş çalışanına çevre ve sürdürülebilirlik eğitimleri sağladıklarını belirten Oğuzkan Şatıroğlu: “Çalışanlarımızın katılımı ve desteği ile, T.C. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Sıfır Atık projesi kapsamında “zincir market” statüsünde değerlendirilen mağazalarımız için sıfır atık uygulamalarını takip ediyor ve Sıfır Atık Belgelendirme çalışmalarını yürütüyoruz. E-ticaret faaliyetlerinde kullandığımız karton ambalajları geri dönüştürerek ambalaj malzemesi elde ediyoruz. Yine 2022 yılında sera gazı emisyonlarımızı hesaplayarak üçüncü taraf dış denetimler ile sera gazı emisyonları doğrulama sürecimizi başlattık. Koçtaş olarak müşterilerimize sunduğumuz ürünlerin tüm değer zincirindeki etkilerini dikkate alıyor, tedarikçi seçiminden itibaren tüm iş süreçlerimizi sürdürülebilirlik stratejimiz çerçevesinde yönetiyoruz. Ürün güvenliği, kişisel verilerin korunması, afetlere hazırlık ve mücadele konularında yaptığımız çalışmalarla topluma karşı olan sorumluluklarımızı yerine getiriyoruz. Önümüzdeki dönemde de ev geliştirme sektöründe en çok mağazası bulunan şirket olmayı ve hem dijitalleşme faaliyetlerimiz hem insan kaynağımıza verdiğimiz önem hem de çevre konusunda attığımız adımlarla sektörün gelişimine öncülük eden lider kurumsal vatandaş olma konumumuzu güçlendirerek ülkemiz, ekonomimiz ve toplumumuz için değer yaratmayı sürdüreceğiz” dedi.

2021 yılında Sürdürülebilirlik Komitesi’ni kuran Koçtaş, sürdürülebilirlikle ilgili etkilerini yönetmek üzere küresel ve yerel gelişmeler paralelinde sektörel sürdürülebilirlik önceliklerini ÇSY (Çevresel Sosyal Yönetişim) konularında belirledi. Koçtaş, Karbon Dönüşüm Programı ile emisyon kaynaklı faaliyetlerini sınırlandırmayı, çevreye ve iklime dair somut katkılar sunmayı amaçlıyor. İklim değişikliğinden kaynaklı fiziksel risklerle ilgili olası afetlere hazırlık ve dayanıklılık için de çalışmalar yürütüyor. Koçtaş 2022 yılında da sürdürülebilir şekilde mevcut kaynakların verimliliğini artırma, değişen müşteri ihtiyaçları, rekabet koşulları ve dijital dönüşüm esaslarına göre iş yapış şekillerini gözden geçirme ve geliştirme prensibini “Yalın SixSigma” yaklaşımı ile aktif şekilde uygulamaya devam etti. E-ticaret faaliyetlerinde kullandığı karton ambalajları geri dönüşüm makinesinde işleyerek yeni bir ambalaj malzemesine dönüştüren Koçtaş, böylelikle ürünlerin hasar görmesini önlüyor ve ikincil ambalaj ihtiyacını ortadan kaldırıyor. Şirket, bu yöntem ile 2022 yılında plastik kullanımını da %22 oranında azalttı. Ayrıca, ilgili dönemde 25 mağazası ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi belgesi kapsamına dâhil olan Koçtaş, çalışanlarına yönelik enerji tüketimi, atık yönetimi gibi konularda düzenlediği eğitimlerle sürdürülebilirlik konusunda da farkındalığı artırmayı hedefliyor.

Ev geliştirme sektörünün lideri Koçtaş, Kincentric Best Employers 2023 programı kapsamında ‘’En İyi İş Yeri’’ ödülüne layık görüldü.

Koçtaş, İnsan Kaynakları ve Yönetim Danışmanlığı alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden Kincentric’in gerçekleştirdiği araştırmada, Türkiye’nin En İyi İş Yeri “Kincentric Best Employer” ödülünü kazandı.

Çalışan görüşlerine dayanan ve iş yeri mükemmelliğinin ölçümlendiği araştırmada, ödül alan şirketler Çalışan Bağlılığı’nın yanında “Çeviklik, Bağlı Kılan Liderlik ve Yetenek Odağı” endeksleriyle de değerlendiriliyor. Best Employers (En İyi İş Yerleri) Programı, Türkiye’nin bu alandaki ilk ve en geniş katılımlı iş yeri araştırması olarak öne çıkıyor.

Koçtaş İnsan Kaynakları ve Endüstri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Eriş Aslan, böylesine kıymetli bir ödüle layık görülmelerinden duydukları mutluluk ve gururu ifade ederek; “Çalışma arkadaşlarımızın objektif değerlendirmeleri sonucunda, Koçtaş olarak en iyi çalışan deneyimini ve iş yeri ortamını sunduğumuzu bir kez daha teyit etmiş olduk. Mağazalarımız başta olmak üzere tüm iş yerlerimizde iş yapış biçimimizi, hem çalışma arkadaşlarımızın beklentisi hem de kurumumuzun ihtiyaçları doğrultusunda çevik kültür dönüşümü ana odağında konumlandırıyoruz. Çalışma arkadaşlarımızım geri bildirimleri ile kazanılan bu başarıyı, gelecek yıllarda da sürdürebilmek için insan kaynakları yönetimi çalışmalarımızı günümüz koşullarına en uygun şekilde geliştirerek dönüştürmeye hız kesmeden devam edeceğiz.” dedi.

2023 yılı En İyi İşyerleri programı kapsamında, 1 Ekim 2022 - 30 Eylül 2023 tarihleri arasında araştırmaya katılan 40 farklı sektörde yaklaşık 380 şirket arasından yaklaşık 250 şirket değerlendirildi.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş ekonomik, çevresel ve sosyal performansını kapsayan 2022 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu: “Koçtaş olarak sürdürülebilirliği Çalışanlar, Müşteriler, Çevre ve Toplum olmak üzere üç ana başlık altında ele alıyor, bu konulardaki tüm hedeflerimize ulaşmamızda dijitalleşmenin öneminin ve gücünün farkında olarak hareket ediyoruz. Bu nedenle öncelikli sürdürülebilirlik konularımızı yönetirken çözüm alanlarının başında gelen dijitalleşmeye odaklanıyoruz” dedi.

Koçtaş ekonomik, çevresel ve sosyal performansı ile sürdürülebilirlik önceliklerini kapsayan 2022 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş’ın ikincisini yayımladığı, 2022 yılı faaliyetlerini kapsayan raporda; küresel ve sektörel trendler, strateji ve yönetim, çalışanlar, müşteriler, çevre ve toplum başlıkları altında çalışmaları ve gelecek dönem hedefleriyle ilgili detaylar yer alıyor. Rapor, GRI Standartları ile uyumlu olarak paydaş katılımı, sürdürülebilirlik kapsamı ve bütünlük prensipleriyle hazırlandı.

Çalışan görüşlerine dayanan ve iş yeri mükemmelliğinin ölçümlendiği araştırmada, ödül alan şirketler Çalışan Bağlılığı’nın yanında “Çeviklik, Bağlı Kılan Liderlik ve Yetenek Odağı” endeksleriyle de değerlendiriliyor. Best Employers (En İyi İş Yerleri) Programı, Türkiye’nin bu alandaki ilk ve en geniş katılımlı iş yeri araştırması olarak öne çıkıyor.

Koçtaş İnsan Kaynakları ve Endüstri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Eriş Aslan, böylesine kıymetli bir ödüle layık görülmelerinden duydukları mutluluk ve gururu ifade ederek; “Çalışma arkadaşlarımızın objektif değerlendirmeleri sonucunda, Koçtaş olarak en iyi çalışan deneyimini ve iş yeri ortamını sunduğumuzu bir kez daha teyit etmiş olduk. Mağazalarımız başta olmak üzere tüm iş yerlerimizde iş yapış biçimimizi, hem çalışma arkadaşlarımızın beklentisi hem de kurumumuzun ihtiyaçları doğrultusunda çevik kültür dönüşümü ana odağında konumlandırıyoruz. Çalışma arkadaşlarımızım geri bildirimleri ile kazanılan bu başarıyı, gelecek yıllarda da sürdürebilmek için insan kaynakları yönetimi çalışmalarımızı günümüz koşullarına en uygun şekilde geliştirerek dönüştürmeye hız kesmeden devam edeceğiz.” dedi.

2023 yılı En İyi İşyerleri programı kapsamında, 1 Ekim 2022 - 30 Eylül 2023 tarihleri arasında araştırmaya katılan 40 farklı sektörde yaklaşık 380 şirket arasından yaklaşık 250 şirket değerlendirildi.

Koçtaş 2022 Yılı Sürdürülebilirlik Raporu’na aşağıdaki linkten ulaşılabilir.

https://www.koctas.com.tr/kurumsal/surdurulebilirlik

Teknoloji dünyasının en prestijli ödüllerinden ‘Future of CIO & Awards’ bu yıl 15’inci kez sahiplerini buldu. Çırağan Sarayı’nda gerçekleşen organizasyonda Koçtaş’a iki ödül birden geldi. Koçtaş Bilgi Teknolojileri ve Ar-Ge Genel Müdür Yardımcısı Uğur Serkan Taşkın ‘Pazaryeri Satış Ortağım Platformu Projesi’ ile ‘Stratejik Dönüşüm Lideri’, Koçtaş Entegrasyon ve Uygulama Geliştirme Müdürü Özgür Macit ise ‘Akıllı Mağaza Asistanı Projesi’ ile ‘Geleceğin Liderleri’ kategorilerinde ödüle layık görüldü.

Konuyla ilgili açıklama yapan Koçtaş Bilgi Teknolojileri ve Ar-Ge Genel Müdür Yardımcısı Uğur Serkan Taşkın, böylesine kıymetli bir ödüle layık görülmelerinden duydukları mutluluk ve gururu ifade ederek “Koçtaş olarak rotamızı yıllar önce dijital dönüşüm ve çoklu kanal deneyimine çevirmiştik. Bu vizyonumuzun bir yansıması olarak geçtiğimiz yıl koctas.com.tr ile ev geliştirme sektöründe Türkiye’nin ilk ve tek pazaryeri olduğumuzu lanse ettik. koctas.com.tr’de hem ürün hem tedarikçi sayımız hızla artarken Pazaryeri projemizi geliştirecek ve destekleyecek yenilikler ve uygulamaları da hayata geçirmeyi sürdürüyoruz. Ödüle layık görüldüğümüz Koçtaş Pazaryeri Satış Ortağım Platformu ile iş ortaklarımızın işlerini büyütmeleri ve sürdürülebilir başarı elde etmeleri için teknoloji ve yenilikleri en iyi şekilde kullanarak tüm iş süreçlerini tek bir entegre platform üzerinden kolaylıkla yönetebilmelerini ve iş süreçlerini iyileştirerek ortak başarıyı arttırmayı hedefliyoruz. Ev geliştirme perakendeciliği sektörünün ilk teknoloji Ar-Ge merkezi olarak, geliştirdiğimiz ürün ve platformlarla Koçtaş’a ve sektörümüze katkı sunmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Bu değerli ödülde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.

Zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor

Pazaryeri Satış Ortağım Platformu; Koçtaş iş ortaklarının işlerini büyütmelerini ve teknolojik yenilikleri kullanarak zaman ve maliyetlerden tasarruf etmelerini sağlıyor. Tüm iş sürecinin tek bir platformdan yürütüldüğü Pazaryeri Satış Ortağım Platformu ile iş ortakları, çok daha hızlı gelişim gösteriyor. Bu proje sayesinde satıcılar, bir yandan tüm iade süreçlerini uçtan uca yönetirken, diğer yandan da faturalarını, ödeme geçmişini, komisyon kayıtlarını ve lojistik süreçlerini takip edebiliyor.

Mağaza yönetiminde yapay zeka desteği

Akıllı Mağaza Asistanı Projesi ise mağazaların daha hızlı ve çevik hareket etmesini sağlıyor. Proje ile mağaza yönetimini sürekli meşgul eden ve zaman alıcı operasyonlar otonomlaştırılırken; yöneticiler ve çalışanların katma değeri yüksek stratejik konulara odaklanmasına imkan tanınıyor. Öte yandan mağazalarda oluşacak olan bir sorun ya da müşteri memnuniyetsizliği durumunda yapay zeka ve karar destek algoritmaları devreye girerek; yapılması gereken işlemi mağaza içindeki en uygun kişiye iletiyor.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş, İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda dünyanın en prestijli kuruluşlarından olan British Safety Council tarafından İSG alanında ödüllendirildi. Koçtaş İnsan Kaynakları ve Endüstri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı Eriş Aslan; “İnsan odaklı bir şirket olarak, iş sağlığı ve güvenliği uygulamalarımızı en üst seviyede hayata geçiriyoruz” dedi.

İş sağlığı ve güvenliği (İSG) alanında dünyadaki en prestijli ödüllerin başında gelen British Safety Council (BSC) Uluslararası İş Güvenliği Ödülleri sahiplerini buldu. Ev geliştirme perakendeciliğinin lider şirketi Koçtaş, ilk kez katıldığı ve bu yıl 66’ıncısı düzenlenen organizasyonda ödül almaya hak kazandı. Ödüller 7 Haziran’da düzenlenecek etkinlikle sahiplerine takdim edilecek.

‘’Sadece mevzuat gereği değil, gerçekten sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı için’’

Koçtaş İnsan Kaynakları ve Endüstri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı Eriş Aslan konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “Koçtaş olarak iş sağlığı ve güvenliği uygulamalarımızı değişen teknolojiye ve şartlara göre uluslararası standartlara uygun olarak sürekli geliştiriyoruz. Çalışma arkadaşlarımız başta olmak üzere tüm paydaşlarımızın sağlığını ve güvenliğini gözetecek adımlar atıyoruz. Bu anlamda İSG ile ilgili tüm uygulamalarımızı sadece mevzuat gereği değil; çalışma arkadaşlarımıza gerçekten sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı sunabilmek için hayata geçiriyoruz. Çalışma arkadaşlarımıza verdiğimiz değerin bir göstergesi olan böylesine kıymetli bir ödülü kazanmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz” ifadelerini kullandı.

Şirketlerin iş sağlığı ve güvenliği konusundaki yeterliliğinin değerlendirildiği proje; İngiltere merkezli BSC’nin Türkiye’deki global ortağı Doğa HSE iş birliği ile gerçekleşiyor. Değerlendirmelerde profesyonel ve teknik açıdan alanında üst düzey danışmanlar yer alıyor. Şirket ve kurumların ödüle layık görülmeleri için belli puanlamalara ulaşmaları gerekiyor. Bu kapsamda; risk yönetimi, acil durumlar, çalışan katılımı, esenlik (wellbeing), alt işveren yönetimi gibi birçok konu ele alınıyor. Tüm branşlarda üst seviye puan alabilen şirketler ödülün sahibi oluyor.

Türkiye’nin lider ev geliştirme perakendecisi Koçtaş, Avrupa’nın en geniş ürün çeşitliliğine sahip markası Grundig ile yeni bir iş birliğine imza attı. Hem mağazalarında hem de koctas.com.tr’de ürün çeşitliliğini her geçen gün daha da artıran Koçtaş’ta, artık Grundig teknolojileri de tüketici ile buluşacak. Konuyla ilgili açıklama yapan Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu “Hem çevreye duyarlı sürdürülebilir teknolojileriyle hem de Koç Topluluğu bünyesindeki güçlü varlığıyla öne çıkan Arçelik’in Grundig markasını müşterilerimize ulaştırmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz” dedi. Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer ise “Koçtaş ile hayata geçirdiğimiz iş birliği, Grundig ürünlerini daha fazla tüketiciye ulaştıracak olması bakımdan çok değerli. Perakende yatırımlarımızı önümüzdeki dönemde de sürdürerek tüketicilerimize en iyi müşteri deneyimini sunmak için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Evini geliştirmek ve güzelleştirmek isteyenlerin akla gelen ilk adresi Koçtaş, güçlü markalarla yaptığı kurumsal iş birlikleri ile ürün ve marka yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Müşterilerine en kaliteli ürünleri en uygun fiyatlarla sunan Koçtaş, bu kapsamda mağazalarında ve koctas.com.tr’de Grundig markalı ürünlerin satışına başladı. Dünyanın en büyük ve köklü ev elektroniği markalarından biri olan Grundig, zengin ürün gamı ile Koçtaş’ta yerini aldı. Ev elektroniği alanında tüm kategorilerde geniş bir yelpazeye sahip Grundig, hayatı kolaylaştıran teknolojik ürünleriyle dikkat çekiyor. Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu ve Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, bu iş birliğini duyurmak amacıyla 29 Mayıs’ta Koçtaş Kartal mağazasında bir araya geldiler.

Köklü geçmişi ile ev elektroniği pazarında küresel çapta kendini kanıtlamış olan Grundig’in Koçtaş mağazalarında satışa sunulmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu “Grundig ile başlayan kıymetli iş birliğimiz kapsamında toplam 26 mağazamızda ‘Shop in Shop’, yani mağaza içerisinde mağaza diye ifade ettiğimiz alanlar ile beyaz eşya ve küçük ev aletleri kategorilerindeki ürünleri müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Buzdolabından ankastre setlere, espresso makinelerinden robot süpürgelere kadar geniş bir ürün gamına sahip olan Grundig’i Koçtaş müşterilerimiz ile buluşturuyoruz. Grundig’in Koçtaş mağazalarına girmiş olması; müşterilerimizin dünya markaları ile buluşabilmeleri ve daha fazla kaliteli ürüne ulaşabilmeleri açısından büyük önem taşıyor. Türkiye’nin dört bir yanına yayılan mağazalarımız, mağazalarda bulunan hızlı sipariş ekranlarımız ve dijital satış kanallarımızdan oluşan çoklu kanal sistemimizle daima müşterilerimize en kolay, en güvenli ve en uygun alışveriş deneyimini yaşatmaya özen gösteriyoruz.” dedi.

Koçtaş mağazalarında Grundig için özel projeler geliştirileceğini söyleyen Oğuzkan Şatıroğlu “Mağazalarımızdaki Grundig marka dönüşümü ile birlikte yeni alanlar da oluşturacağız. Bu alanlarda müşterilerimiz, çalışma arkadaşlarımızın yönlendirmesi ve destekleriyle ürünler hakkında detaylı bilgiye sahip olabilecekler. Ayrıca dönemsel olarak çeşitli tadım aktiviteleri de gerçekleştirilecek. Grundig markası, zamansız ürün stilleri, tasarım dili, yenilikçi teknolojik çözümleri ile Koçtaş müşterileri için iyi bir alternatif olacak. Hem çevreye duyarlı sürdürülebilir teknolojileriyle hem de Koç Topluluğu bünyesindeki güçlü varlığıyla öne çıkan Arçelik’in Grundig markasını müşterilerimize ulaştırmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz” dedi.

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer ise “Grundig markamızla evlerde sürdürülebilir ve akıllı bir yaşam tarzını destekliyoruz. Yenilikçi, enerji ve su verimli teknolojileri sürdürülebilir malzemeler ve şık tasarımlarla buluşturarak geleceğin evini bugünden tüketicilerimize sunuyoruz. Koçtaş ile hayata geçirdiğimiz iş birliği, Grundig ürünlerimizi daha fazla tüketiciye ulaştıracak olması açısından çok değerli. Koçtaş mağazalarında tasarladığımız alanlarda Grundig’in beyaz eşya, küçük ev aletleri, kişisel bakım, iklimlendirme ve elektronik kategorilerindeki en yeni ürünlerini müşterilerimizle buluşturacağız. Tüketiciler karbon ayak izini azaltan biyobazlı beyaz eşyalarımızdan HomeWhiz ile uzaktan takip edilebilen akıllı ev aletlerimize kadar ihtiyaçlarına uygun birçok ürünü inceleyip, satın alma fırsatı yakalayacak. Perakende yatırımlarımızı önümüzdeki dönemde de sürdürerek tüketicilerimize en iyi müşteri deneyimini sunmak için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Yeni bir evin tüm ihtiyaçlarını uygun fiyatlarla tamamlamak isteyenler Koçtaş mağazaları, Koçtaş mobil uygulaması ve koctas.com.tr’yi ziyaret edebilir.

Türkiye’nin ev geliştirme sektöründeki lider markası Koçtaş, çoklu kanal deneyimini her geçen gün geliştirmeye devam ediyor. Koçtaş’ın, Türkiye’deki ev geliştirme odaklı ilk ve tek pazaryeri koctas.com.tr’deki ürün sayısı, yeni yatırımlarıyla birlikte 1 milyona yaklaştı. İş ortağı sayısı ise kısa sürede 1.900’e ulaştı.

Yaşam alanları için ilham veren çözümler sunan ve ev geliştirme perakendeciliğinde Türkiye’nin öncü markası olan Koçtaş, hayata geçirdiği projeler ve yeni yatırımlarıyla sektöre yön vermeye devam ediyor. Gelişen teknoloji ile satış ve hizmet kanallarını sürekli yenileyen Koçtaş, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarıyor. 2023 yılında ev geliştirme sektöründe Türkiye’nin ilk ve tek pazaryeri olarak lanse edilen koctas.com.tr’de, hem ürün çeşitliliği hem de iş ortağı sayısı her geçen gün artıyor. koçtas.com.tr’deki ürün sayısı 1 milyona yaklaşırken tedarikçi ve iş ortağı sayısı ise 1.900’e ulaştı. Büyük formatlı 48 Bigbox mağazasının 42’sinde ve mahalleli formatlı 216 Koçtaş Fix mağazasının 15’inde; toplamda 3.000 metrekare alanda yer verilen ve koctas.com.tr üzerinden satılan ürünlerin sergilendiği mobilya showroom alanlarında, Koçtaş müşterilerine dokunsal bir alışveriş deneyimi sunuluyor. Müşterilerin yerinde deneyimleyerek beğendiği mobilyalar ve çok daha fazlası, mağazaların içerisindeki hızlı sipariş ekranları üzerinden kolaylıkla sipariş edilebiliyor. Evini güzelleştirmek ve geliştirmek isteyenleri geniş tedarikçi ağı ve Türkiye’nin önde gelen markalarıyla buluşturan Koçtaş; geniş taksit avantajı, nakliye-montaj hizmeti, mağazadan teslim al seçeneği, eğitim ve ilham içerikleriyle müşterilerinin talep ve beklentilerini en üst seviyede karşılıyor.

ÇOKLU KANAL DENEYİMİ ODAĞINDA EN İYİ HİZMET

Diğer pazaryerlerinden farklı olarak fiziksel mağaza gücü de bulunan Koçtaş, bu avantajı iş modelinin temel stratejisi haline getiriyor. Koçtaş bugün; yıllardır mağazalarında çalışan, alanında uzman Koçtaşlıların desteğiyle, doğrudan müşteriye dokunabilen, gerektiğinde bir showroom görevi görebilen, gerektiğinde bir teslimat noktası olabilen ve gerektiğinde müşterilerin sorularına cevap verebilen, uzmanlığı ile destek olabilen yaygın mağaza ağı sayesinde dikeyde bir pazaryeri konumunda. Koçtaş, mağazalarda bulunan hızlı sipariş ekranları, dijital platformları ve çağrı merkezinden oluşan çoklu kanal sistemiyle müşterilerine en iyi hizmeti ve en uygun fiyatlı ürünleri hızla ulaştırabiliyor. Mağazalarda olmayan yüz binlerce ürün, Koçtaş’ın mağazalarındaki kioskları ve dijital platformları aracılığıyla müşterileriyle buluşabiliyor.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARTIYOR

Koçtaş’ın çok kanallı satış stratejisi ile; ev dekorasyonundan elektroniğe, züccaciyeden mobilyaya, nalburiyeden bahçeye, aydınlatmadan ısıtma-soğutmaya kadar tüm kategorilerden ürün gamı genişletildi. Bu alandaki yatırımlarına hız kesmeden devam eden Koçtaş, müşteri memnuniyetinin ön planda olduğu büyüme stratejisi çerçevesinde iş ortaklarına da kesintisiz bir hizmet kalitesi sunmayı hedefliyor.

KOCTAS.COM.TR’YE ÖZEL MOBİLYA SHOWROOM ALANI

Özellikle mobilya sektöründeki öncülüğünü bir adım ileriye taşıyan Koçtaş, büyük formatlı 48 Bigbox mağazasının 42’sinde ve mahalleli formatlı 216 Koçtaş Fix mağazasının 15’inde; toplamda 3.000 metrekareden oluşan mobilya showroom alanları ile müşterilerinin alışveriş deneyimini en üst noktaya taşıyor. Koçtaş müşterileri, sadece koctas.com.tr üzerinden satışı yapılan bu mobilyaları yerinde görme, dokunma ve inceleme fırsatı yakalıyor. Koçtaş mağazalarındaki bu alanlar; sektördeki yeni trendlerin sergilendiği, müşterilere ilham veren ve ev yaşamına dair yaratıcı fikirler sunan bir platform olarak öne çıkıyor.

Ev geliştirme sektörünün lider markası Koçtaş, Emaar Square Mall mağazasını yeni nesil mağazacılık konseptiyle yeniden tasarlayarak müşterilerinin hizmetine açtı. Emaar Square Mall’da düzenlenen kurdele kesim törenine Koç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Özgür Burak Akkol ve Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu katıldı. Teknoloji ve tasarım odaklı mağazada, Koçtaş müşterileri alışveriş deneyimini en üst seviyede yaşayabilecekler.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lider kuruluşu Koçtaş, müşterilerine en üst seviyede hizmet sunmak için 5.530 metrekarelik Emaar Square Mall mağazasını yeni nesil mağazacılık konseptiyle yeniden tasarladı. Mağazanın açılış töreni Koç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Özgür Burak Akkol, Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu ve Koçtaş üst yönetiminin katılımlarıyla gerçekleşti. Binlerce çeşit ürünün Koçtaş müşterileriyle buluştuğu yeni nesil mağazada, anneler alışverişlerini yaparken, çocukların da vakit geçirebileceği özel oyun alanları yaratıldı. Mağazada, özellikle kadın ve çocuk müşteriler için daha kapsayıcı ve ilham verici alanlar oluşturuldu. Oyun alanlarında peluş oyuncaklardan kutu oyunlarına kadar genişletilmiş bir ürün gamı sunulurken, renkli duvar kağıtları ve resim posterleri gibi tüm detaylar titizlikle çalışıldı. Sezonlara göre değişen dekorasyon temalarıyla dikkat çeken mağazada; kış sezonunda daha ağır kadife kumaşlar ve koyu renklerle oluşturulan alanlar öne çıkarken, yaz sezonunda ise rattan aynalar ve uçuşan keten perdeler kullanılacak. Ayrıca kapsül koleksiyonlar, müşterilerin alışveriş deneyimini zenginleştirirken; mobilya, mutfak ve dekorasyon trendleri de en güncel şekilde yansıtılacak. Öte yandan yenilenen mağazaya özel olarak alışverişlerde Kasım ayı sonuna kadar geçerli 1.500 TL’ye 500 TL hediye puan kampanyası da devreye alındı.

“KOÇTAŞ YENİ NESİL MAĞAZALARIYLA SEKTÖR LİDERLİĞİNİ PEKİŞTİRİYOR"

Emaar Square Mall mağazasının kurdele kesim töreninde konuşan Koç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Özgür Burak Akkol, “Koç Topluluğu’nun en köklü markalarından biri olan Koçtaş şirketimiz perakendecilikte 30 yıla yaklaşan uzmanlığıyla, müşteri memnuniyetine, hizmet kalitesine, dijitalleşmeye ve iş modeline yatırım yaparak Türkiye’de ev geliştirme sektöründeki liderliğini sürdürüyor. Koçtaş mağazalarında müşterilerin alışveriş deneyimleri ve ihtiyaçları odağında önemli bir dönüşüm ve değişim süreci yaşanıyor. Koçtaş, bu değişiklikler sonucunda müşteriyi merkeze alan yeni nesil mağazacılık formatını tüketicilerin beğenisine sunuyor. Bundan 7 sene önce açılışını yaptığımız, çağın gereklerine göre yeniden tasarlanan Emaar Square Mall mağazasını müşterilerimizin hizmetine sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu mağazamız, yalnızca bir alışveriş alanı sunmuyor; aynı zamanda teknolojiyi ve tasarımı odağına alan, deneyim odaklı bir yaşam alanı sağlıyor. Bu mağazamızda, müşterilerimiz için değer yaratmaya ve deneyimlerini sürekli iyileştirmeye yönelik taahhüdümüzü bir kez daha ortaya koyuyoruz. Koçtaş, bu yaklaşımıyla ev geliştirme sektöründeki güçlü liderliğini pekiştirmeye devam edecek. Koç Topluluğu olarak, dijital dönüşüm ve sürdürülebilir yenilikler yoluyla hizmet verdiğimiz her alanda çıtayı yükseltme misyonumuz, Koçtaş’ın bu adımıyla bir kez daha somutlaşıyor” dedi.

“MAZAĞALARIMIZDA DÖNÜŞÜM ZAMANI”

Koçtaş Genel Müdürü Oğuzkan Şatıroğlu ise “Koçtaş olarak, yıllardır evlerini güzelleştirmek ve yaşam alanlarını daha konforlu hale getirmek isteyen müşterilerimizin yanındayız. Bu köklü tecrübemizi ve müşteri odaklı yaklaşımımızı yeni nesil mağazacılık konseptimizle daha da ileriye taşıyoruz. Çanakkale mağazamız ile uygulamaya başladığımız bu yeni konsepti mevcut mağazalarımıza da yaygınlaştırıyoruz. Emaar Square Mall mağazamız bu yenilenmenin en güzel örneklerinden biri. Koçtaş olarak, gelişen ve dönüşen müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini yakından takip ediyor, bu doğrultuda kendimizi sürekli geliştiriyor ve dönüştürüyoruz. Yeni nesil mağaza konseptini uyguladığımız dördüncü mağazamız olan, 5.530 metrekarelik alanda hizmet verdiğimiz Emaar Square Mall’da, yalnızca geniş ürün yelpazemizi sunmakla kalmadık, aynı zamanda alışveriş deneyimini daha da keyifli ve ilham verici hale getirmek için yepyeni alanlar tasarladık. Yenilenen mağazalarımızda, alışveriş deneyimini daha keyifli ve kolay hale getirecek birçok değişikliğe imza attık. Özellikle teknolojiye yaptığımız yatırımlar sayesinde, müşterilerimize daha hızlı ve verimli hizmet verebiliyoruz. Müşterilerimizin gerçeğe en yakın deneyimi yaşayabilecekleri alanlar inşa ettik. Müşteri odaklı hizmet anlayışı ve teknolojinin de etkin kullanımıyla şekillendirilen yeni mağaza konseptimiz ile sektörümüzde farklılık yaratıyoruz. Zamanla uygun formatlı diğer mağazalarımızda da bu dönüşümü uygulayacağız. Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” diye konuştu.

EXPRESS KASALAR DEVREDE

Perakende sektöründe dijital dönüşümün bir parçası olarak gittikçe yaygınlaşan kasiyersiz kasalar Koçtaş mağazalarında da tüketicilerin kullanımına sunulmaya başladı. Koçtaş’ın Express Kasa adını verdiği bu kasalar yenilenen Emaar mağazasında da devreye alındı. Koçtaş’ın toplam 18 mağazasında 74 adet bulunan Express Kasalar, özellikle yoğun saatlerde sıra beklemeden hızlı ödeme yapılabilmesini sağladığı için müşteri memnuniyetini yükseltiyor. Alışveriş deneyiminde hız ve kolaylık arayan tüketiciler için cazip bir seçenek olan bu kasalar ayrıca çalışanların daha fazla müşteri desteği gibi katma değerli görevlere odaklanmasına da olanak tanıyor.

GÖZ KAMAŞTIRAN MUTFAKLAR

Yenilenen Koçtaş Emaar Square Mall mağazasında, mutfak kategorisindeki trendler ve yeni tasarımlar göz kamaştıran değişiklikler arasında. L formda ve ada mutfak tasarımlarının sergilendiği alanlar; deneyimsel olarak tabaklar, bardaklar ve çeşitli aksesuarlarla donatılarak hazır hale getirildi. Böylece müşteriler, gerçeğe en yakın mutfak deneyimini mağazada yaşayarak kendi yaşam alanlarında hissedebilecekleri bir ortamda alışveriş yapabilme imkânı bulabilecekler.

MOBİLYA SHOWROOM ALANI İLE ÇOKLU KANAL DENEYİMİ

Mobilya kategorisinde de önemli yeniliklerin yapıldığı mağazada müşteriler farklı oturma grubu seçeneklerini kolaylıkla bir arada bulabilecekler. AVM koridorundan geçildiğinde mağaza önündeki geniş oturma grubu alanıyla mobilya algısı güçlenirken; gösterişli, lüks ve modern pek çok oturma grubu ile geniş bir ürün yelpazesi sunan bu mobilyalar, mağazada deneyimsel bir diğer yaşam alanı olarak ortama şıklık katıyor. Koçtaş, 42 büyük formatlı Bigbox ve 15 mahalleli formatlı Koçtaş Fix mağazasında; toplamda 3.000 metrekare alanda yer verdiği mobilya showroom bölümleri ile müşterilerine sunduğu dokunsal alışveriş deneyimini daha da güçlendiriyor. koctas.com.tr ile diğer pazaryerlerinden farklı olarak fiziksel mağaza gücü de bulunan Koçtaş, bu avantajı iş modelinin temel stratejisi haline getiriyor. Bu sayede Koçtaş müşterileri, Türkiye’nin ilk ve tek ev geliştirme pazaryeri olan koctas.com.tr üzerinden satılan mobilyaları görme ve yakından inceleme fırsatı yakalayabiliyorlar. Müşteriler, sergilenen oturma gruplarını beğendikleri takdirde; geniş ürün yelpazesiyle tematik pazaryeri olan koctas.com.tr'deki yüzlerce farklı oturma grubunu da, mağazalarda bulunan hızlı sipariş ekranları üzerinden sipariş verebiliyorlar.