SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Ürün, kullanıcılar tarafından genellikle karışık bir deneyim olarak değerlendiriliyor. Bazı kullanıcılar özellikle ürünün kalitesinden ve işlevselliğinden memnun kaldığını belirtirken, diğerleri kargo süresinde sıkıntılar yaşadıklarını, parçaların eksik ya da hatalı geldiğini ifade ediyor. Öne çıkan özellikler arasında ürünün geniş kapasitesi ve kullanışlılığının yanı sıra, arasında oluşan üretim hataları ve montaj zorlukları dikkat çekiyor. Kullanıcıların bir kısmı sorunsuz bir dolap deneyimi yaşarken, diğerleri kargo gönderimindeki gecikmeler ve ürünün yanlış parçalarının gönderilmesi sebebiyle sorunlar yaşadıklarını dile getiriyorlar. Genel olarak, ürün estetik ve fonksiyonel açıdan beğenilmesine karşın, üretim hataları ve müşteri hizmetleri konusunda iyileştirmelere ihtiyaç duyulmakta. Bu durum, potansiyel alıcıların dikkatli olmalarını ve siparişlerini verirken dikkatlice kontrol etmelerini öneriyor.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.