SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Ürün, kullanıcılar tarafından genel olarak hem kaliteli hem de pratik bir seçenek olarak görülüyor. Öne çıkan özellikler arasında katlanabilir olması, hafifliği ve iyi paketleme ile hızlı kargolama dikkat çekiyor. Ancak bazı kullanıcılar, sandalyelerin ölçülerinin beklentilerini karşılamadığını ve kalitesiz malzeme sorunları yaşadıklarını ifade ediyorlar. Örneğin, bazı yorumlarda çatlayan sandalyeler ve yedek parça bekleme sorunları dile getirilirken, diğer kullanıcılar ürünün kullanılabilirlik ve konfor açısından tatmin edici olduğunu belirtiyor. Ürünün rengi ve estetiği de beğenilirken, bazı kullanıcılar fiyat değişimlerinden ve müşteri hizmetlerinden memnun kalmadıklarını aktarıyor. Genel olarak, ürün, kullanışlılığı ve estetik yönleri ile ön plana çıksa da, kalite kontrol ve müşteri destek süreçlerinin geliştirilmesi gerektiği sonucuna varılabilir. Bu nedenle, ürünün iyi özellikleri ile birlikte bazı olumsuz yönlerinin değerlendirilmesi önemli bir nokta olarak karşımıza çıkıyor.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.